kotini on siellä minne hattuni ripustan

Heippahei !

Noniin, sain uuden blogin väsättyä eikä mulla mennykään ku yöunet kun yritin saada tästä mieleisen. Vielä olis hieman hiottavaa, että mikään kohta ei pistäis silmään ikävästi mutta se nyt tulee tässä ajan kanssa.
Keksin blogille uuden nimenkin, tympäs oma nimi blogin osotteena. Jos tää sais palaaman mun bloggausinnostuksen, joka on ollut hieman hakosessa (tuo oli Jonnalle omistettu).

Uusille ihmisille tähän väliin pikainen infopläjäys; olen bloggaillu n. puolitoista vuotta, mutta tein uuden blogin sillä entisen blogin ulkonäkö ja tekniset ongelmat alko rassaamaan eikä näiden takia kamalan usein tullu postailtua. Blogi sisältää jonkun osan elämästäni, touhuistani ja fiiliksistä, ja sen hetkisistä biiseistä jotka soi päässä taukoamatta.


En tiiä kuinka monea ärsyttää mun mielestä nopeasti saapunut syksy. Pimenee päivä päivältä, kylmät syysmyrskyt, syysmasennus etc, mutta syksy on mun yks lemppari vuodenaika. Jos saisin valita niin talvea ja kevättä ei tarvis edes kokea, jotenkin ei oo mun juttu. Syksyssä on se ihanaa, kun saa sytytellä iltasin kynttilöitä (niitähän ei muulloin tietenkään voi ...), pukea lämpösempää vaatetta päälle, ei oo niin kuuma kuin kesähelteillä ja unikin tulee paremmin kun ei aurinko paista 24/7. Ja ehkä kaikkein parasta on se fiilis kun illalla polkee pyörällä ja mp3:sta soi siihen hetkeen sopiva biisi. Kivaa syksyä !


2 kommenttia:

  1. Siitä sitte kirjottelemaan, odottelen teikän uutta inspiraatiota. :D

    VastaaPoista