jos sä kuulet mun huudon melun alle jääneen

Pojat karkas imurin alta mummolaan ja hetken siivottuani päätin karata kirjottelemaan ja juomaan kahvia. Tätä pientä yksin oloa oon vähän kaipaillukin. Oon aina ollu ajoittainen erakko ihminen, mutta kyllä enempi kuitenkin nautin ihmisten seurasta :-)
 Kun helmikuu vaihtui oon alkanu enempi ja enempi ressaa arkeen palaamista. Eniten siinä taitaa pelottaa väsymys ja mitenkä muut asiat mun väsymyksestä kärsii. Toivottavasti kevät aurinko pelastaa mut väsymykseltä ! Onneks on luottoystäviä jotka jeesaa hädän hetkellä. Ja kai niitä porkkanoitakin täytyy kuitenkin viljellä matkan varrelle motivaatioiks.



Helmikuun alussa otettiin Juhan ja parin kaverin kanssa irtiotto Turkuun. Kukaan meistä ei tienny onko siellä mitään ylipäätään - joten pakattiin kassit ja käännettiin auton nokka Turkua kohti. Oli asiasta pakko ottaa selko, ja kyllähän siellä kaikkea sattui ja tapahtui. Hurjaa hotellielämää sokos hotellissa. Jos ei mitään muuta merkittävää ni oli siellä kuitenkin Teuvo Loman !! Humalan ja hauskanpidon lisäksi pääsi unohtamaan arjen pariksi päiväksi. Samanlainen reissu jonnekkin muualle sitten kun lakkaa köyhtymästä :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti