funny how the heart can be deceiving more than just a couple times










 (en ihmettele miks mun kanervaistutukset on vähän länässä...)



Marraskuussa mennään ja oon menettäny toivon talvesta. Ensilumesta olin aluksi täpinöissäni, mutta nyt kun lunta ei ole edes nimeksi, tunne on toivoton. Kunhan lunta tulis edes jouluks, koska joulu ilman lunta on ... no, ei se tunnu joululta.
Enivei, viime aikoina oon saanu musikaalisen tunneorgasmin tosta Pinkin uudesta biisistä, käyny Juhan, Annikan ja Janin kanssa eräjormailemassa ja paistamassa notskalla makkaraa ja vaahtiksia, yrittäny nukkua tätä väsymystä pois, pitäny huushollia järjestyksessä (tai siis kovasti oon yrittäny), syöny omenoita niin paljon että korvista tulvii ja kärsiny hiuskriisistä. Juurikasvu alkaa olee niin pitkä että itteensä oikee häiritsee, mutta ens viikolla siihen asiaan tulee parannus. Haluaisin myös kasvohoitoon ajan ja mulla olis lahjakorttikin kosmetologille, mutta en vaan saa aikaseks varattua sinne aikaa.
Tänään olis kuitenkin tän viikon ainoa vapaapäivä, ja ajattelin jos saisin mun häkkivaraston järjestykseen (tiedä mitä löytöjä sieltä tekee) ja kävisin ostamassa itelleni ruusuja ahkeroinnin jälkeen. Kivat viikonloput ! :-)

Ps. En tiedä millon pääsen seuraavan kerran tänne päivittelemään, koska mun oma kone on tuhannessa osassa. Siinä piti olla vaan kovo paskana, mutta siinä taitaakin olla isompi vika. Sen takia kesti näin kauan tehä uus postaus ja menee varmaan yhtä kauan aikaa tehä seuraava postaus. Maltilla nyt.

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Sun blogi vaikuttaa muutenkin tosi kivalta :)

    jos kiinnostaa: http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista