jos mä nään lunta niin sen on oltava unta



 




 
Heipparallaa ! Oon muutaman päivän vietellyt hiljaiseloa ja lukenut vain muiden postauksia - odotellen että postausinnostus tulisi. Niinkuin aina, tälläkin kertaa on tullut pari muuttujaa matkan varrelle mitkä on hidastanu tätä mun postaustahtia. Oon maannut kotona 38 asteen kuumeessa ja voin vaan kertoa että en pystyny ajattelemaan mitään muutaku nukkumista. Harvoin on noinkaan korkeaa kuumetta, joten olin extrasupermega kuollut. Nyt kuitenkin ollaan voiton puolella, loppusota limaa vastaan.

Oon tässä kerennyt potee vaatekriisiä, sillä tänä viikonloppuna olis työpaikan pikkujoulut ja sunnuntaina olis ristiäisiin meno. Ristiäisiin oon kerenny jo vaatteet valkkaamaan, mutta pikkujoulut onkin sitten ihan eri juttu ! Iso musta jätesäkki ja tukka nätisti - deal?
Ps. tajuttiin Even kanssa että jouluun on kuukaus ja yks päivä (ei tunnu ihan siltä) ja huominen onkin pyhitetty joululahjojen osteluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti