keskellä ihmettä, sen tajuu vasta jälkeenpäin



Päädyin yks ilta selailemaan kuvia meiän pikkuisesta ja olin ihan ällikällä lyöty että onko meiän rakkauspakkaus kasvanu näin pienessä ajassa näinkin paljon?! Kyllä se vaan on. Ennen koon 56 vaatteet oli isoja, nykyään 68 koon vaatteet alkaa olemaan sopiva. Vaikka mulle on monesti sanottu että vauvat kasvaa nopeasti ja mua kehoitettiin nauttimaan vauva ajasta mahollisimman paljon, en mä nyt arvannut että ne näin nopeasti kasvaa ja kehittyy ! Viimeksi ollaan opittu tarttumaan helistimeen niin ettei ote lipsu heti kun mami tai isi päästää helistimestä irti. Ja tietty kaikki menee suuhun mikä vaan tarttuu käteen.

On ihanaa nähdä, että oma mussukka oppii kaikkea uutta ja on vielä paljon opittavaa, mutta samaan aikaan mulla itsellä on kamala kriisi ja pelko että aika vilahtaa liian nopeasti enkä kerkeä nauttimaan mussukasta tarpeeksi. Vaikka oonkin vauvan kanssa joka ikinen hetki enkä poistu kotoa minnekään paitsi vauva mukana, tuntuu etten saa nautittua tarpeeksi. Enkä tiedä miten voisin saada vauvasta enempää irti kuin olemalla, leikkimällä vauvan kanssa ja tietty antamalla hellyyttä ja hoitamalla. Vai johtuuko se vaan liiallisesti stressistä NAUTI, NAUTI, NAUTI?


1 kommentti: